Stoffenjacht

Vandaag eindelijk eens tijd gemaakt om op stoffenjacht te gaan.
Eerst richting markt... maar daar vond ik toch niet wat ik zocht.
Daarna dan toch maar eens richting Wetteren en ooooh wat ben ik blij dat ik geweest ben.
Man en kinderen hebben wel héél wat geduld moeten uitoefenen,
want eenmaal je daar begint rond te kijken, ben je niet snel klaar!

In ieder geval TIP: Stoffen van Leuven in Wetteren geeft momenteel mooie kortingen omdat ze gaan verhuizen... dus zeker eens de moeite waard om te gaan rondneuzen.
Ik ga in ieder geval voor de verhuis nog eens langs ;o))

Dit is de buit voor vandaag....

Try and stop me now ;o)))

2 opmerkingen:

  1. ooh tof zeg, grote plannen zo te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel Anonymous
      Bijna elk stofje heeft al een doel...
      Behalve de stof met stipjes... die vind ik gewoon leuk en zal zéker nog van pas komen...

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))