Einde schooljaar

Het einde van het schooljaar nadert met rasse schreden en hoera voor mezelf... ik ben deze keer al begonnen met het verzamelen van ideeën voor het afscheidsgeschenkje voor de juffen van mijn 2 kleine spruiten.
Normaal gezien ben ik zo de moeder die de dag voordien nog vlug vlug iets in elkaar moet boksen, maar vandaag ben ik dus al achter de naaimachine gekropen om stap 1 van het afscheidsgeschenkje te maken.
Foto's volgen later, want we zouden niet willen dat de juffen per ongeluk al iets zouden ontdekken ;o))

Verder heb ik de lay-out van de blog wat gewijzigd in een poging het hier wat overzichtelijker te maken.
Voor wie de vorige veel beter vond, kan helemaal links bovenaan (zwarte balk) de lay-out zelf aanpassen.
Als jullie ECHT de vorige verkiezen, dan laat je het maar horen...

Groetjes
Juf Eva ;o)

=> sorry voor de zinsconstructies... het moet hier soms wat snel gaan ;o))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))