Give away

Zoals ik al een tijdje geleden beloofde, zou ik iets maken voor één van mijn volgers.
(want dat is nu eenmaal de gewoonte in blogland)

Maar omdat ik niet kan beslissen wat nu een leuke give away zou zijn, besloot ik eerst de winnaar uit te kiezen zodat deze dan zelf kan beslissen wat ze leuk vindt.


Dus ik schreef de namen op 7 briefjes (op zo'n momenten is men blij dat er nog niet veel volgers zijn :op)


Vouwde ze netjes op...


... en deed ze in een emmertje.


Ik riep er een onschuldige kinderhand bij...


.... en de mevrouw met deze speciale naam is de winnaar ;o))

Zij mag kiezen uit...

1. een vlindertje om op een jasje of tasje te spelden...
2. een giftbag om leuke spulletjes in te bewaren....
3. een kinderschortje.

Dus CQGSR4V4... laat maar iets weten hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))