Hiep hiep hoera!

Ik deed er dit weekend alweer een jaartje bij en hoewel ik lang niet begrepen heb waarom sommige mensen niet meer graag verjaren begint de leeftijd van 30 plusser toch ook wel een vreemd gevoel te geven.
Ik blijf het bizar vinden dat ik nu ook al de 30 gepasseerd ben want in mijn hoofd ben ik nog steeds een twintiger ;o)

Op naar de 40 !?!

Toch blijft het heerlijk om er op mijn verjaardag een feestje van te maken.
Samen met vrienden en familie genieten van een drankje en een hapje... meer moet nen mens toch niet hebben?
Ook blijf ik nog steeds kinderlijk gelukkig bij het krijgen van cadeautjes ;o)) en ook dit jaar werd ik weer lekker verwend!
Jammer genoeg geen nieuwe naaimachine, maar mijn vriendin uit Afrika bracht me wel deze leuke stofjes mee:


Ik denk spontaan aan zomerse rokjes, kleurrijke verjaardagsvlaggetjes, leuke zakjes, tasjes, ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))