Mooiste Valentijn ♥

8 jaar geleden kregen wij het allermooiste valentijnscadeau.
Gelukkige verjaardag aan mijn niet meer zo kleine jongen.
8 years ago, we got the best valentine gift ever...
Happy birthday to my little boy.



Maar ook een gelukkige verjaardag aan mijn lieve man  want die kreeg 8 jaar geleden een niet te overtreffen verjaardagscadeau.
But also a happy birthday to my dear husband, because 8 years ago he got an unbeatable birthday gift.


Ik wou voor de zoon nog eens een verjaardagshemd maken. Maar de niet meer zo kleine zoon dacht daar anders over. Hij wou liever een trui.
Dus gingen we op zoek naar een mooi stofje en een leuk patroon.

Het patroon werd een kruising tussen een exemplaar uit WE en een kaptrui uit ottobre. De lekkere warme kraag werd iets hoger dan gepland maar ik heb het niet meer aangepast. Volgens mij komt dat nog wel eens goed van pas bij guur, koud weer. Zelfs zijn oortjes zitten dan lekker warm.

De print is vrij opvallend en ik ben dat niet zo gewoon. Maar hij vindt hem geweldig en daarvoor doen we het ten slotte toch.
I wanted to make a new shirt for the birthday boy. But he prefered a sweater.
So I went looking for a nice fabric and a nice pattern.

The pattern is based on a sweater from "Ottobre" but I changed the collar

The collar is nice and warm but slightly higher than planned. I didn't adjust it because I think that it will come in handy when it's very cold outside.

The print is quite big and I'm not a big fan of big prints. But he just loves it and that's why we do it after all...



Fijne valentijn!
Groetjes
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))