Welkom kleine Noémie...

Yessss.... eindelijk weer tijd om eens achter de naaimachine te kruipen.
Het ding voelde zich al serieus verwaarloosd.
Maar na het maken van dit leuke meisjesdeken, was alles weer koek en ei tussen ons.

Op het stofje dat ik voor dit dekentje gebruikte was ik opslag verliefd.
Maar ja, ik zag niet direct waarvoor ik het kon gebruiken.
Tot een goede vriendin me meedeelde dat ze zwanger was van een meisje. Hoera! Hoera!
Het werd dus een echt meisjesdeken waarin roze de hoofdrol speelt.
De roze fleece aan de achterzijde maakt het lekker zacht en warm.... dus laat dat herfstweertje nu maar komen ;o) (of laat het toch nog maar even nazomeren)

Groetjes
E






4 opmerkingen:

  1. Ik kies voor nazomeren, als dat voor jou niet uitmaakt ;)
    Maar misschien eentje met frisse nachten zodat ze dit schoon dekentje al kan gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dekentje! Ik zie dat je geen paspel gebruikt, kan je me eens uitleggen hoe je zo een dekentje maakt? Ik ben nog maar een beginneling, maar heb hier wel een mooi katoentje en fleece klaar liggen om er een deken van te maken. Tutorials genoeg te vinden met paspel, maar zonder is het niet echt te vinden. Hopelijk kan jij me helpen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))