Dag 3

Vandaag moest ik eens niet wachten tot de late avond om in actie te schieten.
Vandaag wist ik meteen wat ik zou geven.
Iets kleins en supergezond!

Mijn collega en ik zijn fan van de kookboeken van Pascale Naessens.
Het spreekt dus voor zich dat we ook al in het bezit zijn van haar laatste exemplaar.
Sommige van haar recepten zijn echt om duimen en vingers bij af te likken.
Maar eerlijk is eerlijk... er zitten ook receptjes bij die toch niet helemaal ons ding zijn. (Smaken verschillen natuurlijk)

Gisteren probeerde ik het recept uit van het zadengebak en omdat ik wist dat mijn collega dit recept nog niet had gemaakt, zorgde ik vanmorgen voor een extra sneedje in de brooddoos.
Gelukkig was ik voor haar op het werk en kon ik het nog snel op haar bureau leggen.
Ze heeft het nog niet geproefd want dat ging ze vanavond doen met een lekker kopje thee.


Groetjes
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))