Dag 6 en 7: Alles komt terug...

Kijk eens wat ik vandaag kreeg...




... een zoete verrassing terug :)
én een heel lief kaartje.
What goes around, comes around...

Verder gaf ik mezelf gisteren de toestemming om eens een avondje lui te relaxen.
Het enige wat ik wel deed was een rokje onder de overlock steken zodat mijn vriendin het niet hoefde te doen met haar gewone naaimachine. (want dan duurt het vervelend lang, geloof mij)



Vandaag op dag 7 geven we aandacht.
Aandacht aan de schuinoverburen.
Ze komen straks voor een lekker glaasje, lekker drankje en een babbeltje.
En neen, dat is hier niet de gewoonte. We zijn zo van die hallo-dag buren.
Want iedereen heeft het altijd druk druk druk. Maar heel af en toe, proberen we dat dus een beetje te doorbreken. Want je weet wat ze zeggen hé... beter een goede buur dan een verre vriend :)

Groetjes
Eva




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))