Dag 8 en 9

Ik begin te slabakken...
Gisteren niets gegeven... 'tis te zeggen... niets speciaals.
Want een mens geeft natuurlijk elke dag. Je geeft je kinderen liefde, aandacht... zorgt voor gezonde maaltijden.
Soit... het huishouden noemt men dat.
Maar eerlijk is eerlijk, ik deed niets met de geefmaand in het achterhoofd.

Vandaag heb ik wel gegeven.
Ik bezocht met mijn gezin het pittoreske dorpje Lissewege en in dat dorpje hadden ze een piepklein schattig snoepwinkeltje...



Toen ik daar deze lekkere verse vleesjes zag liggen, dacht ik meteen... die moeten mee voor pepe Rudi. Want pepe Rudi is verzot op verse vleesjes.











En meter Hilde kreeg dit zakje met snoepjes van toen.
Herkent u ze nog??

Oh ja... en we trakteerden onszelf en hen ook nog op een lekkere afhaalchinees ;)

Groetjes
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))