Snail Mail


Ik had al een tijdje zin om eens aan snail mail te doen.
Het was toch wel geleden van in mijn kindertijd denk ik.
Met de geefmaand in het achterhoofd kwam het idee terug naar boven en zo kwam het dat ik vanavond 8 ouderwetse briefjes schreef.
Ja direct 8, want ik heb wat achterstand opgelopen in de geefmaand.
De leukste brief is die aan mijn zoon van 8.
Voor hem zullen brieven immers nooit dezelfde waarde hebben als voor ons.
Want hij groeit nu eenmaal op in het computertijdperk.
Maar met dit briefje, hoop ik hem toch een beetje het gevoel te geven dat ik ook kreeg toen er post voor me was.
Natuurlijk hoop ik ook dat de andere brieven een fijn gevoel teweeg zullen brengen bij de ontvangers.
Ik vind het best wel spannend!! Ben al benieuwd naar de reacties :o)

Groetjes
Eva



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))